Wanneer en hoe is Poulissen-Webshop bereikbaar?

Wij streven ernaar dat onze webshop (www.poulissen.nl) 24 uur per dag en 7 dagen per week online is. Bij eventuele vragen en of problemen is het prettig om persoonlijk contact met elkaar te hebben, daarom kunt u ons altijd tijdens onze openingstijden bezoeken of telefonisch contacteren. Zie hieronder voor onze openingstijden en contactgegevens. Indien u een vraag en of probleem heeft betreffende de Poulissen-Webshop, dan kunt u ook een e-mail naar webshop@poulissen.nl sturen. Wij streven ernaar om uw e-mail (welke gestuurd is naar webshop@poulissen.nl ) binnen één werkdag te beantwoorden.

Bezoek adres winkel
Poulissen Audio Video Center
Schoenmakersstraat 19, 6041 EX ROERMOND
Tel: +31 (0)475 33 57 16

Openingstijden
maandag: gesloten
dinsdag: 9.30 – 18.00 uur (telefonisch vanaf 10.00 uur)
woensdag: 9.30 – 18.00 uur (telefonisch vanaf 10.00 uur)
donderdag: 9.30 – 18.00 uur (telefonisch  vanaf 10.00 uur)
vrijdag: 9.30 – 18.00 uur (telefonisch vanaf 10.00 uur)
zaterdag: 9.30 – 17.00 uur (telefonisch vanaf 10.00 uur)
zondag: gesloten, behoudens koopzondagen

Gaat de voorkeur uit naar schriftelijke correspondentie? Dan kunt u uw brief versturen naar ons correspondentieadres.

Correspondentieadres
Poulissen Audio Video Center
Postbus 98, 6040 AB ROERMOND

K.v.K. Roermond: 12041155

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij de Poulissen-Webshop?

Hoe u een bestelling plaatst kunt u terug vinden in deze handleiding.

Hoe wordt een order bij de Poulissen Webshop bevestigd?

Na het plaatsen van uw bestelling in de Poulissen-Webshop (www.poulissen.nl) krijgt u hiervan een bevestiging in beeld en wordt automatisch een bevestigingse-mail gestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Ook kunt u uw bestelling online volgen door in te loggen met uw account.

Kan ik mijn bestelling via Poulissen-Webshop zelf afhalen?

Ja, uiteraard kunt u zelf uw bestelling komen afhalen in onze winkel. Als u uw bestelling aanmaakt in de Poulissen-Webshop kunt u tijdens de bestelprocedure kiezen uit “verzenden” of “zelf afhalen”. Indien u kiest voor “zelf afhalen”, zullen wij u berichten op het moment dat uw bestelling voor u klaar ligt. Als u nog geen afhaalbericht ontvangen heeft, dan ligt uw bestelling nog niet klaar en kan deze nog niet worden afgehaald. Zie hierboven voor het afhaaladres en onze openingstijden.

In onze winkel kunt u (zonder extra kosten) contant, per PIN, Master- en Visa- Card betalen.

Ook is het mogelijk het bedrag (voor levering) per bank zelf over te boeken naar onze bankrekening.

Onze bankgegevens:
IBAN nummer: NL60INGB0662290690 ten name van: Poulissen Audio Video Center B.V.
BIC nummer: INGBNL 2a

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Indien u een wijziging wilt doorvoeren in uw in behandeling zijnde bestelling dient u hiervoor contact op te nemen met de Poulissen-Webshop, dit kunt u het beste doen door een e-mail naar webshop@poulissen.nl te sturen. Wij zullen de gewenste wijziging in uw bestelling doorvoeren en hiervan zullen wij u per e-mail een bevestiging sturen. Na ontvangst van deze bevestiging kunt u ervan uitgaan dat uw wijziging is doorgevoerd in uw bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Bij Poulissen Audio Video Center heeft u als consument de mogelijkheid de door u via onze website geplaatste bestelling kosteloos te annuleren. Er worden geen gemaakte service kosten (zoals onder andere betaalkosten en/of bestelkosten) in rekening gebracht. Op het moment dat uw bestelling verzonden is, is het niet meer mogelijk uw bestelling te annuleren. De door u gemaakte bestelling kunt u annuleren door Poulissen-Webshop hiervan in kennis te stellen door het sturen van een e-mail met uw gegevens en ordernummer en verzoek tot annulering van de gehele of gedeeltelijke bestelling naar webshop@poulissen.nl .

Ook is het mogelijk om de annulering door te geven door middel van het “modelformulier voor herroeping”.  Klik hier en open het modelformulier.

Naar aanleiding van uw verzoek, ontvangt u van Poulissen-Webshop per e-mail een bevestiging van uw annulering. Uw bestelling is pas geannuleerd na ontvangst van onze bevestiging. Indien de door u gedane geannuleerde bestelling reeds is voldaan, zal Poulissen-Webshop ervoor zorgen dat het bedrag zo snel als mogelijk wordt terugbetaald op eenzelfde wijze als u eerder heeft betaald (uiterlijk binnen 14 dagen).

Hoe werkt mijn account bij Poulissen-Webshop?

Op het moment dat u voor de eerste keer een bestelling plaatst in onze webshop, wordt er een account voor u aangemaakt. Enkele basisgegevens worden gevraagd voor het aanmaken van uw account. Deze gegevens worden uitsluitend door Poulissen-Webshop gebruikt voor het uitvoeren van uw bestelling(en). Zie hiervoor ook onze privacy policy. De door u ingevoerde basisgegevens worden via een beveiligde SSL-verbinding verstuurd. De door u ingevoerde gegevens worden beveiligd opgeslagen. Het automatische gegenereerde wachtwoord kunt u zelf wijzigen als u inlogt met uw account. U kunt uw bestelgegevens en bestelstatus in uw account ten alle tijden raadplegen. Bij het inloggen op onze site wordt een beveiligde verbinding geopend. Controleer of u met Poulissen Audio Video Center B.V. (Roermond, Limburg) verbinding heeft door het openen van het VeriSign certificaat.

Link naar het account-inlogscherm: www.poulissen.nl/user

In welke landen levert Poulissen-Webshop?

Bij bestelling in de Poulissen-Webshop (www.poulissen.nl) kunt u zelf aangeven of de door u bestelde producten naar u toe dienen te worden verstuurd of dat u ze zelf in onze winkel komt afhalen. Poulissen-Webshop verstuurd de producten alleen binnen Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. Indien u graag een bestelling wilt laten leveren in een ander land kunt u contact opnemen met Poulissen Audio Video Center B.V.(Schoenmakersstraat 19, 6041 EX Roermond, Tel. +31 (0)475 33 57 16, email: info@poulissen.nl). In dit geval zal de bestelling niet verlopen via de Webshop.

Worden er verzendkosten berekend?

Poulissen-Webshop berekent geen verzendkosten binnen Nederland België, Luxemburg en Duitsland. Indien u ervoor kiest de bestelling te laten verzenden (via de webshop alleen binnen Nederland, België, Luxemburg en Duitsland mogelijk) zal Poulissen-Webshop de door u bestelde apparatuur op het door u opgegeven adres laten bezorgen. Indien u graag een bestelling wilt laten leveren in een ander land kunt u contact opnemen met Poulissen Audio Video Center B.V.(Schoenmakersstraat 19, 6041 EX Roermond, Tel. +31 (0)475 33 57 16, email: info@poulissen.nl). In dit geval zal de bestelling niet verlopen via de Webshop.

Hoe en wanneer wordt de bestelling verstuurd?

Bij alle producten die via de Poulissen-Webshop worden aangeboden, staat de verwachte levertijd vermeld. Wij zijn afhankelijk van de levertermijn van onze leveranciers. Tijdens het gehele proces (vanaf het moment dat u de bestelling heeft geplaatst via onze webshop tot de verzending van de producten) houden wij u op de hoogte over de leverstatus. Het spreekt voor zich, dat u altijd contact met ons kunt opnemen over de levertijd.

De verwachte levertijd is slechts een indicatie, in sommige gevallen kan de werkelijke levertijd afwijken van de verwachte levertijd.

Wij verzenden de door ons geleverde apparatuur via GLS en de grotere/zwaardere pakketen zullen via Electronic Logistics verstuurd worden. Poulissen-Webshop maakt de keuze tussen deze twee transporteurs.

Indien uw bestelling via GLS wordt verstuurd
GLS streeft ernaar het pakket de eerste werkdag na de dag van aanbieding te bezorgen. U kunt het pakket zelf online volgen met Track & Trace (De benodigde Track&Trace code krijgt u via ons per e-mail).

Als u bij de eerste afleverpoging niet thuis bent, probeert GLS het op een later tijdstip een tweede keer. Uw pakket wordt niet bij de buren afgeleverd.

Indien uw bestelling via Electronic Logistics wordt verstuurd
Wij zullen ervoor kiezen uw bestelling te laten afleveren via Electronic Logistics indien het grote en zware zendingen betreft. Electronic Logistics is een logistieke expert op het gebied van elektronica. Maar dat is niet alles. Electronic Logistics verzorgt het transport van elektronica en de distributie van schade- en diefstalgevoelige goederen. Kortgezegd wordt ervoor gezorgd dat elk (hoogwaardig) item picobello op plaats van bestelling komt. Electronic Logistics streeft ernaar het pakket binnen twee werkdagen na de dag van aanbieding te bezorgen. Bij verzending zal contact met u worden opgenomen voor het afspreken van een leverdag. Op uw verzoek zal de chauffeur van Electronic Logistics u minimaal één uur voor levering bellen. Indien u dit wenst, dienen wij uw telefoonnummer aan Electronic Logistics door te geven. Uiteraard hopen wij dat u op de afgesproken leverdag thuis bent. Mocht er toch onverhoopt iets zijn waardoor levering niet heeft plaats kunnen vinden, wordt er een afspraak gemaakt (zonder extra kosten) voor een tweede poging. Voor het inplannen van een nieuwe afspraak wordt contact met u opgenomen.

Voor wie is het transportrisico?

Het risico voor beschadiging en dergelijke van het product tijdens transport van Poulissen naar de klant is voor rekening en risico van Poulissen. Indien de klant een product retourneert is het risico voor beschadiging en dergelijke voor rekening en risico van de klant.

Uit welke betaalmogelijkheden kan gekozen worden?

Bij Poulissen-Webshop kunt u via onderstaande betaalmethoden uw rekening voldoen.

iDeal , VISA- / Mastercard, Maestro en Bancontact / Mister-Cash
Bij het plaatsen van een bestelling in onze webshop kunt u afrekenen via iDeal,  VISA- / Mastercard, Maestro en Bancontact / Mister-Cash (de betaling zal plaatsvinden in de beveiligde omgeving van de Rabobank Omni-Kassa).

Banktransfer
Indien u kiest voor de betaalmogelijkheid “banktransfer”, dient u het bedrag zelf aan ons over te maken vóór levering.  Bij de overmaking dient u het bestelnummer erbij te vermelden.

Onze bankgegevens:
IBAN nummer: NL60INGB0662290690 ten name van: Poulissen Audio Video Center B.V.
BIC nummer: INGBNL 2a

Betalen in de winkel
Betalen bij ophalen (in de winkel). In de winkel kan met Pin, contant of met creditcard betaald worden. Ook is het mogelijk het bedrag (voor levering) per bank zelf over te boeken naar onze bankrekening (zie onze bankgegevens hierboven).

Betaling onder rembours
Indien u kiest voor de betaalmogelijkheid “rembours”, dient u het bedrag af te rekenen met de pakketbezorger. Bij de optie “rembours” worden rembourskosten in rekening gebracht (Euro 17,50).  Wij zullen voor de verzending contact met u opnemen zodat u ook weet wanneer de zending bij u wordt aangeboden. Het te betalen bedrag dient per PIN bij levering betaald te worden. Leveringen onder rembours versturen wij via Electronic Logistics.

Herroepingsrecht / Bedenktermijn / Retourrecht

In onze fysieke winkel kan een klant een product even vasthouden of een demonstratie krijgen, maar bij een bestelling op afstand zie je thuis pas wat je krijgt. Daarom krijgen consumenten bij een aanschaf via internet een recht van ontbinding van 14 dagen. In afwijking van het hiervoor vermelde geldt met betrekking tot de aankoop van een Bang & Olufsen product via de webshop een retour recht van 30 dagen. Wij zullen zo een retour of annulering via de Poulissen Webshop accepteren en het volledige aankoopbedrag (inclusief de eventuele oorspronkelijke betaalde verzendkosten) terug storten. Bij een retour is het voor de klant niet verplicht een reden op te geven. Wij adviseren u bij herroeping gebruik te maken van het modelformulier.
Klik hier en download het modelformulier voor herroeping en lees meer over het herroepingsrecht, bedenktermijn en retourrecht.

Hoe kan ik mijn product ter reparatie aanbieden?

Poulissen Audio Video Center levert hoogwaardige producten, maar toch kan het voorkomen dat er aan een product een defect optreedt. Indien dit voorkomt is dit voor u erg vervelend en wij begrijpen dat u dan een snelle en correcte afhandeling wenst. Om uw reparatie- of service-melding goed te kunnen regelen, vragen wij u ons hiervan op de hoogte te stellen voordat u het product naar ons toe brengt of aan ons terug zendt.

Poulissen Audio Video Center neemt zo snel mogelijk contact met u op en zal met u de vervolgstappen bespreken. U kunt bij ons reparaties aanmelden die binnen en buiten de garantie vallen. Het risico voor beschadiging en dergelijke van het product tijdens transport van klant naar Poulissen Audio Video Center is voor rekening en risico van de klant.

Graag uw reparatie (voor producten aangeschaft in de Poulissen-Webshop) voor afgifte of versturen per email aanmelden via:  webshop@poulissen.nl  .

U kunt uw reparaties afgeven tijdens onze openingstijden of versturen naar:
Poulissen Audio Video Center
Schoenmakersstraat 19, NL-6041 EX ROERMOND

De aangegeven prijzen zijn inclusief BTW en eventuele verwijderingsbijdrages / thuiskopieheffingen.

De door Poulissen-Webshop ( www.poulissen.nl ) aangegeven prijzen zijn inclusief BTW (21%) en eventuele verwijderingsbijdrage / thuiskopieheffing.

Waar kan ik de Algemene Voorwaarden van de Poulissen-Webshop vinden?

Klik hier en bekijk de Algemene Voorwaarden welke Poulissen-Webshop hanteert.

Garantie

Poulissen Webshop vermeldt bij de producten de termijn van de geboden fabrieksgarantie. Deze vermelde garantietermijn doet niets af aan de wettelijke garantie waar consumenten recht op hebben.

Zoals ook in de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel staat, gelden voor garantie in beginsel al wettelijke regels. De verkoper is verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Een product moet doen wat er van verwacht wordt. Is dit niet het geval, dan moet de verkoper zorgen voor herstel of vervanging en zelfs voor het restitueren van het aankoopbedrag als er geen oplossing meer is.

Aan bovenstaande recht is geen termijn gekoppeld, het ene product gaat immers langer mee dan het ander en van het ene product wordt ook weer meer verwacht dan van het andere. Deze regels staan in de wet vermeld en ook in de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel.

De ‘wettelijke garantie’ geldt alleen voor consument klanten.

Fabrieksgarantie

Een fabrieksgarantie is een aanvulling op de wettelijke garantie die u al heeft. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. In het garantiebewijs staat waar u recht op heeft en voor welke periode.

Waar kan ik terecht met klachten?

Klik hier voor alle informatie over onze klachtenregeling

MVO

Poulissen vindt het belangrijk dat alle oude apparatuur goed terecht komt. In de eerste plaats voor het milieu, maar ook omdat wij het belangrijk vinden goede doelen waar mogelijk te ondersteunen. Als bedrijf heb je immers ook een maatschappelijke functie. Daarenboven staat een goede service aan klanten bij ons voorop. Het kunnen inleveren van afgedankte apparaten hoort daar ook bij. Zo hebben wij afgedankte apparatuur geleverd aan verschillende goede doelen. Laatstelijk hebben wij het geld dat wij hebben opgehaald door de verkoop van oude apparatuur beschikbaar gesteld als donatie voor de Duck race Roermond met als goed doel het Toon Hermans Huis in Roermond. Apparatuur die niet meer kan worden verkocht wordt regelmatig opgehaald door Wecycle voor recycling op een verantwoorde manier. Klik hieronder op het 'Partner van Wecycle' logo en bekijk wat er gebeurt met de ingeleverde e-waste.

Partner van Wecycle