Garantie en reparatie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in beginsel twee maanden.
Poulissen Webshop vermeldt bij de producten de termijn van de geboden fabrieksgarantie. Indien u tijdig contact met ons opneemt en uw klacht hiervoor in aanmerking komt, zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Poulissen Audio Video Center neemt zo snel mogelijk contact met u op en zal met u de vervolgstappen bespreken. U kunt bij ons reparaties aanmelden die binnen en buiten de garantie vallen. Het risico voor beschadiging en dergelijke van het product tijdens transport van de klant naar Poulissen Audio Video Center is voor rekening en risico van de klant.
Graag uw reparatie (voor producten aangeschaft in de Poulissen-Webshop) voor afgifte of versturen per email aanmelden via: webshop@poulissen.nl
U kunt uw product ter reparatie afgeven tijdens onze openingstijden, of versturen naar:
Poulissen Audio Video Center
Schoenmakersstraat 19
6041 EX ROERMOND